MY BAG:0item(s)
Prodej sportovní obuvi značky,Obchod Adidas
 
domů >  Shipping & Returns

Shipping & Returns

Přepravujte běžné problémy
1. Co je pojištění plavby?
Námořní pojištění zajišťuje mezinárodní expresní dodávku pro ochranu a bezpečnost výrobků. Pokud zpráva chybí nebo je poškozena, nemusíte platit další náklady na okamžité směrování paketu.

2. při odeslání objednávky
1. Doba příjmu = pracovní doba + čas vysílání

Akce: obvykle 1-3 dny

Než zadáte objednávku, musíme připravit váš výrobek, otestovat a ověřit kvalitu baleného výrobku. Potřebuje si připravit čas doručení, je na čase oddělit doručení. Doufám, že to pochopíte.

5-15 dní po zakoupení většiny objednávek. Doba přepravy se může lišit v závislosti na typu produktu. Objednávky nejsou doručovány o víkendech a svátcích.

3. Kde je potvrzení objednávky?
Dokud nebude odeslána vaše objednávka, obdržíte potvrzující e-mailovou adresu včetně e-mailu k nákupu. Pokud z nějakého důvodu nedostáváte e-mail, zkontrolujte prosím váš spamový adresář a přidejte náš seznam e-mailu odesílateli. Máte-li jakékoli dotazy, obraťte se na oddělení péče o zákazníky ve vhodnou dobu.

4. Musím platit daně a poplatky, je to mezinárodní?
Žádné dodatečné náklady nejsou vždy zákazníkem. Příjemce však bude plně zodpovědný, pokud bude účtován poplatek. Když zboží dorazí do vaší země, vaše objednávka možná bude muset zaplatit dovozní cla a daně. Toto je jen obecné pravidlo, měli byste kontaktovat konkrétní počet a poměr cel.

Nemůžeme kontrolovat daně, že nejsme zodpovědní za placení daní / poplatků. Budete odpovědní za zaplacení dalších poplatků za celní odbavení. Celní politika se liší podle země a pro více informací kontaktujte místní celní úřad. Vezměte prosím na vědomí, že ve výjimečných případech mohou vlastní agenti odložit doručení některých balíčků.

5. Zkontrolujte zásilku
Při zadávání objednávky nezapomeňte použít fakturační adresu a kontaktní informace zobrazené na bankovní kreditní kartě. Pokud zpráva přesně neodpovídá kreditní kartě, mohou být soubory uloženy v pořadí, které má být ověřeno. To může vyžadovat přímý kontakt s námi. Pokud informace specifikují dodací adresu, nezapomeňte zkontrolovat správnost PSČ, města a země. Pokud se zaregistrujete rychle podle služby, pokud informace neodpovídají záznamům, můžeme vás kontaktovat, abychom aktualizovali tyto informace, což může zpozdit vaši objednávku.

6. Reakce PO BOX (APO / FPO / DPO)?
Tato služba obecně není podporována. Nyní však nemůžeme doručit poštovní schránku a vojenskou adresu (APO, FPO) prostřednictvím standardní poštovní adresy.

Proto je určená přeprava nejpřesnější a nejaktuálnější, podrobnější a telefonní číslo zásilky. Vaše spolupráce bude velmi vděčná. Nemůžete-li nahrávat nebo doručovat, budou všechny balíky shromažďovány. Pokud zboží není doručeno z důvodu nesprávné adresy, odpovídá zákazník za doručení a vrácení poplatků.

7. pokračujte
Váš balík sledování je sledován. Po odeslání vaší objednávky vám bude zasláno číslo sledování sítě a potvrzení e-mailu. Po obdržení e-mailu bude kontrola sledována do 48 hodin.

Chcete-li sledovat objednávku, můžete se také přihlásit k účtu.

Doporučujeme vám, abyste upřímně přidali do svého mailingového seznamu, abyste mohli potvrdit objednávku. Pokud jste neobdrželi odpověď po dobu tří dnů, zkontrolujte prosím váš spam / nevyžádaný adresář.

Pokud máte nějaké dotazy ohledně zaslání objednávky, neváhejte.

8. Nesprávná položka nebo vada, kterou jsem obdržel.
Pokud obdržíte položku kontroly chyby a program nebo vaše selhání, nyní jsme si vědomi našeho zákaznického servisu. Chcete-li poskytnout podrobné informace, včetně fotografií o objednávkách a položkách, najdeme slušný způsob řešení tohoto problému.

9. Nemám žádnou část své objednávky.
Zatímco některé položky přicházejí někdy, když je neposíláme, objednáváme produkty včas, takže některé vaše položky dorazí odděleně. K dispozici je e-mail, který říká, že je váš produkt dodáván samostatně. Proto nejprve zkontrolujte svou schránku, pokud máte nějaké dotazy, kontaktujte nás ve vhodnou dobu.

Můžete si vybrat kuriéř, nouzové
Jsme potěšeni, že vám poskytneme službu zpráv. Nicméně, než si můžeme vybrat tuto možnost, musíme zvážit další poplatky. Nebo platit daně, když zásilka dorazí na místo určení. Tyto náklady hradí příjemce balíčku. Bohužel nemáme takové prohlášení, které nelze řídit, ale nemůžete říci, jaký by byl rozdíl mezi státem a velkým rozdílem mezi politikou a tarify. Doporučujeme vám, abyste kontaktovali stávající zvyky před objednáním místních zvyklostí, abyste se vyhnuli překvapení.

Poznámka: Je nám líto, že kvůli omezením mezinárodní přepravy v Tunisku, Maroku a Alžírsku můžeme zaslat místní doklady. Omlouváme se za případné nepříjemnosti, které vás mohly způsobit.

Back
Levné tričko Online, Oficiální sportovní obuv velkoobchod Copyright @2018 www.campingboskovice.cz